2011/08/04

相愛十年有幾難?

早幾日睇勁歌金曲, 見到TWINS 上左去做個10 年小小SHOW!
如果唔係我屋企一家大細要一齊坐O係到食個飯又見TVB PEARL 冇野睇, 我一定會轉台!!!

如果我話我成世女都冇聽過TWINS, 你一定唔會信!!
因為我呢D 岩岩80尾90後係聽住TWINS 大的!
曾經我都年輕過,
都買過好多TWINS 的CD!!! YES! CARD 我都有抽過!!

最記得係我們的紀念冊O個隻碟,
當年我咁岩小學畢業, 哇聽到紀念冊呢3 個字仲要好似好多GIFT 送咁就買左~
我們的紀念冊係我覺得最好聽的TWINS 的CD!!!!
原因係應景MA= = 唔係佢D 歌正 LOL!!

之後仲好LOW B 咁買左幾張佢地D CD~
但當我識音樂後!!! 聽多幾次佢地D 歌....
我就一把火THROW 佢地D CD AWAY~ EXCEPT 我們的紀念冊!!
廢事浪費我放CD 的位置= =

是咁的.......
TWINS 出名走音就係人都知,
聽勁歌金曲聽到佢地仲係十音不全,
真係襯哂佢地相愛十年,
你知唔知唱左咁耐歌, 仲可以個個音都唔岩....
AR SA 都好D~ 有3 成岩音~
仲有見到佢開始( 係開始AR! OMG!!) 識點用咪!
AR GILL 就= =
仲有, 佢地10年泥成日中港台兩邊走, 點解可以2 文3 語都唔得!?
WELL~ 我都知我D CANTONESE 同MANDARIN 都講得MA MA~
冇乜資格話佢地.....
但係我連聽都聽唔清WOR 而家= =
真係怪怪的......

仲有仲有~ 佢地岩岩出左咩紀念10年的專輯,
番影以前D 相..... WELL 真係10 年都冇變到~
佢地D 走音STYLE, 扮純情STYLE 都從一而終!!
佩服佩服!!

不過最勁都係一班FANS!! 冇論發生乜事都咁愛佢地,
就算佢地有好多SCANDALS, 唔知唱乜歌都好~ 都咁SUPPORT 佢地~!!!!
BUT WAIT A MIN, 佢地好似好多都係毒男又或者係宅女泥....

SORRY 呢篇野得罪好多人~ 但係對於TWINS OR 社會文化,
點都要用個CRITICAL THINKING 去諗諗MA!!

No comments:

Post a Comment