2011/12/28

聖誕快樂=]

每逄佳節陪思親,這句話說得很不錯。特別當你看著朋友們一個一個回家過聖誕,便會更掛念家人。


香港的X'mas好像變得愈來愈Ridiculous,Harbour City 個三眼仔聖誕樹真係笑死人!  你話X'mas Ornaments 係三眼仔都話幾令幾得意....... 但家下成千隻眼係咁望住你...咪話唔驚。ANYWAY, 這只是一個給商場賺更多錢的節日,佢地都好成功啊,至少FACEBOOK 到有好多三眼仔聖誕樹的相。在香港的聖誕節,人們只會去買東西但完全忘記Three Wise-man and Jesus Born 的故事,但香港個是殖民地遺物,在這個不中不英的社會中,根本就沒有這個文化背景去了解,所以我們大多只懂扮CELEBRATING X'MAS。 扮鬼佬食大餐,勁買禮物給家人朋友們。但最重要最重要的一點大家卻忘記了,便是回家和家人過聖誕節。


有一次跟一班土耳其人吹水,原來TURKISH 係冇CELEBRATE X'MAS 呢樣野架,但係好神奇的我們都不約而同慶祝年尾這個日子,就好似中國人會同步做冬咁,Jewish Celebrate Hanukkah 咁。


說到底,我們都不想在天寒地凍的時候自己一個孤令令地過,所以才會有咁多節日比我地一齊去CELEBRATE,同家人朋友過個暖LUP LUP 的冬天 =]



3 comments:

  1. 新年快樂,
    有商業活動才有工開嘛,
    經濟流動才有錢呀,
    只要有工做,
    人人開心就好,

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Happy New Year!!
    希望今年大家都會有工作做, 生活唔會咁辛苦啦~
    你講得岩的

    ReplyDelete