2011/07/08

點睇都係繁體字好!

小女子中文程度奇差,
A-LEVEL 中化我差點以為自己會唔合格, 好彩都有個 E !
本身都勁怕寫中文字...
覺得點解中文字點解可以咁COMPLICATED!!!
D 筆話寫極都唔記得... 多左一點同少左一點又唔同~ 點解可以咁煩~!!!!!
所以中文係我一直以來最差最差的一科......

但係泥左BEIJING 後,
怕有時溝通唔到, 加上閒時冇乜野做,
就練下簡體字.
平時睇下簡體書都OK,寫1日2日仲得,
寫得多就...... 愈睇愈唔順眼~!!!!!!

你唔覺得繁體字先代表到中國文化架咩?!
中文字係好特別的字體,
EACH WORD HAS ITS OWN SPECIAL MEANING!!!
可能唔係所有, 但點都有50% 係.
每一個部手都由圖畫演變而來,
呢一個EVOLUTION 唔係每個古老文化都可以KEEP 到到而家~!!!
當我諗到呢一點時, 
暗暗就問.......點解要再寫簡體字,


我唔係大陸人, 可以寫繁體就要繁體!!
當初有簡體字時係因為毛主席 ( 又係佢= =!!!)
佢見到中國有當時有好多好多文盲~!!!
 (咁冇計啦~ 由清政府開始到50年代不停打仗= = thx the greedy! )
咁簡化漢字可以令多D 人識字,
到最後~ 真係短時間入面將文盲減少50% ( 聽同事講JA!!)
He did make it in short term!!!!
But he totally destroyed the traditional Chinese Culture!!!!

諗左咁多...... 我就覺得..
係中國人就要寫繁體字!!!! 

No comments:

Post a Comment