2011/07/13

藝術。熱遊798


早幾日, 我們一行人傻傻仔仔咁熱遊798!
星期日去大山子的798真的人山人海咁濟,
千奇唔好諗住跟到D GUIDE BOOK 去搭巴士= =
你一定上唔到~ 打的算吧!!

呢到........可以話周圍都係藝術! WELL~
其實........我覺得ART 呢家野真係好抽象,
你話係咪係LOR=]=]~
但係得唔得到人認同又另一件事!!!
我諗佢都係ARTIST 泥~
企都企得特別型D~ 哈哈哈~
不過呢到真係有好多GRAFFITI !! 
真係可以感受到中西文化的融合=]

WELL~ 當然仲有好多SCULPTURES 啦=]
唔單只要看地上的,
空中都有!! 仲要係ENTIRELY NAKED 的天使~
佢太深奧, 我唔明點解係咁= =
呢到絕對係798 的精華所在~ 
原本係工廠泥, 10年革命時有好多人在這裡"工作"
呢個館入面乜都冇,
只得2部車床同幾句毛主席BLAH BLAH BLAH 的SLOGANS.
我已經按住POSTCARD 上的相泥影=]=] 

有時真係好ADORE 中國年青人D 思想, 
將紅色主義變成了中國近代藝術中重要的一環, 
簡單一句, 我深深明白到藝術, 商業,文化是不可分割的!

Yap, 有好多好藝術SCULPTURE~!!
不過, BEIJING PEOPLE 好多都唔會專程走去798. 
因為太前衛, 太商業.
他們說, 早幾年還可的, 
但近年多做遊客生意, 老外特別喜歡!!
藝術可觀程度大不如前, 
如去看藝術品, 倒不如去藝術館!! 
Umm.......我諗都係唔同STYLE 的ART 姐=] 

不過....... BEIJING 真的熱到不行....
泥緊仲要入伏!!
姐係會有好幾日特別熱!!!

Currently listen: Marron 5 feat. Xtina  Moves Like Jagger

No comments:

Post a Comment