2011/09/28

Norway-- Oslo Backpacker 之旅

泥EXCHANGE 根本就係玩, 讀的真係比較少..... 自己LAZY XD
有一日同個KOREAN 吹水, 講到去邊玩好, 佢就比左張FJORD 相我睇,
咁就同左幾個佬去NORWAY 4 日BACKPACKER 之旅.

細細個以為做BACKPACKER 好好好型,
週圍走又可以睇好多野, 但箇中辛苦之味真係回味無窮.
呢一世都會記得 =]

早上7點機, 姐係4 點起身, 呆呆滯滯地去到OSLO,
GOOD MORNING OSLO!!

買左張OSLO ONE DAY TRANSPORTATION PASS, 
就HEA 下HEA下咁行, 比我搵到間JAZZ BAR,
小妹見識尚淺, 見到JAZZ BAR 好驚訝, 因為香港冇乜MA XD

行左個市政廳, CITY HALL, 再搭FERRY 去睇VIKING MUSEUM.  (Excuse me, viking again?! XD)

早千年前的人成日都MAKE D 好SUBTLE 的東西, 普通到日用品都已經好CLASSY.
只是PART OF THE SLED, 就雕到咁的樣子!!!!!!! 

比較原始的中西文化大概都差不多, 好多都BASED ON RELIGIOUS CUSTOM.

番番CITY CENTRE, 碼頭到有蝦賣, 
90KR 1L 的SHRIMPS!!!! 好食到呢................ 香港的真係無得比!!!!
我們一行人便坐碼頭食蝦!!!! 正到XD 
What are you looking for?! My little bird!


Sunset 的時候, 我們便去看憤怒的小孩, 
呢個LANDMARK 係一個型KAI 相必到地方!!!!! 慢慢KAI, 任影唔嬲!!

由於budget 有限, 同第二朝早上要趕火車, 所以.........我地訓火車站!!!!
原來唔係所有火車站都可以訓.........
雖然OSLO 係CAPITAL CITY, 但係佢個CENTRAL STATION 不是24小時開的!!!!
半夜1-4 係CLOSE............

我地比人趕走.....只好去隔離的BUS TERMINAL 到訓......
又凍又多人又嘈.........原來訓教係LUXURY........ 去到四點就番番去火車站......
半夜4點的OSLO 得5度...... 好凍啊!!!!!!!!!

訓到咁上下, 第二朝買杯COFFEE 就上火車走,
深入FJORD, 感受大自然的威力!!!!
Goodbye Oslo!

你問我對OSLO 有乜感覺..........
我明白到點解會有TERRORIST ATTACK!!!
有好多SOUTH ASIAN, BEGGARS,
好多人話NORWAY 係個有錢地方!!! 冇錢~ 係好有錢, 乜都貴,
但窮人都唔少,
仲有, 火車站你會見到有人TAKING DRUGS, 好多針筒,
呢個就係真正的OSLO!
同埋我地差點比人偷野!!! 去OSLO 真的要小心點!!


2 comments: